Direktlänk till inlägg 7 december 2014

Jag har fått en present

Av kimsdogblogg - 7 december 2014 08:51

Kolla vad jag har fått av snälla tant Agneta.


 


Agneta är en tant, som brukar följa med på våra ridturer. Hon tyckte att vi hundar ska synas ordentligt. Snällt va?


Nu kan jag ha den även när vi går ut på sena kvällspromenaden.

 
 
Kasper

Kasper

7 december 2014 17:08

Väldigt bra livförsäkring, det där!
Här i skogsmörkret med en och annan bil så har till och med matte väst på sig på natten! Och självklart så har jag! :)

http://kasperian2.blogspot.se

 
Andra året i Hjo

Andra året i Hjo

7 december 2014 18:38

Hjo-Hjo har fått en liknande. Finns på bild i senaste inlägget. Men han vill gärna dra av sig västen.
Trevlig kväll!

http://hanskhjo.blogspot.se

 
Ludde

Ludde

7 december 2014 19:20

Snyggt ! Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kimsdogblogg - 1 september 2015 11:06

Sommaren har bjudit på massor av sol och bad. Fram för allt gillar jag det senare. Två trevliga tonårstjejer har lekt med mig. Inte alls så dumt faktiskt.   Jag låter bilderna berätta.             ...

Av kimsdogblogg - 28 augusti 2015 08:20

  Matte och jag har haft semester från bloggen, men nu ska vi väl börja så sakta igen.       Jag har som vanligt försökt hålla mig i form med simning samt smidighet- kondition och styrketräning och är nu i en lysande form.     Det ä...

Av kimsdogblogg - 25 juli 2015 07:58


Jag är mest ute nu undersommaren, så det finns inte så mycket tid att blogga.     Just nu är Simson här och hälsar på. ...

Av kimsdogblogg - 6 juli 2015 09:40

Vid mitt senaste besök på fastlandet hälsade vi på hos Simson.     Här ser ni hur han transporterar sig.     Lyxigt eller hur. Vi andra får minsann gå på egna ben. ...

Av kimsdogblogg - 18 juni 2015 08:15


Matte är en sån där, som gillar hästar. Egentligen vill jag ju vara den ende, men man kan inte få allt och jag är anpassningsbar. Så då får jag väl också gilla hästar. Jag brukar strosa runt i stallet, när hon borstar på dem. Ibland går jag in bland ...

Ovido - Quiz & Flashcards